چگونه بهترین خواب بدون نگرانی را بدست آوریم


آیا به دلیل اضطراب و ترس بیش از حد در خواب شبانه مشکل دارید؟ تو تنها نیستی. همه گیری جهانی ، تنش های قومی مداوم و سیاست های سمی ، عدم اطمینان زیادی را برای آینده همه به ارمغان آورده است ، و آخرین چیزی که می خواهید ایجاد یک اختلال اضطرابی به دلیل مواردی است که نمی توانید به طور کامل کنترل کنید.

اضطراب می تواند ساعت بدن شما را خراب کرده و خواب را مختل کند. اگر به مدت طولانی درمان نشود ، می تواند برای سلامت جسمی و روانی شما در طولانی مدت خطرناک باشد. خوشبختانه وجود دارد مواد و روش ها تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق نمی افتد. این مقاله به شما می آموزد که چگونه بهترین خواب بدون اضطراب را که در این فصل به آن نیاز دارید ، بدست آورید.

بیشتر بخوانیم:
پاراستامول در میان بیماری همه گیر Covid-19 فروش در طول مونسون را محدود می کند

نکاتی برای اضطراب و خوابیدن برای خواب

زنی در رختخواب می خوابد. عکس: تصاویر رایگان / Pixabay

مقابله با اضطراب هنگام خواب دقیقاً دشوار نیست و برخی از توصیه های تایید شده هاروارد زیر باید آن را ثابت کنند:

  1. رفتن به رختخواب و بیدار شدن از خواب بیدار حتی در آخر هفته ها
  2. تمرین منظم
  3. از خوردن غذاها و نوشیدنی های حاوی کافئین (مانند قهوه ، شکلات و نوشابه) خودداری کنید.
  4. از مصرف نوشیدنی های الکلی و وعده های غذایی بزرگ در شب خودداری کنید
  5. اتاق خواب خود را بدون تلویزیون ، کامپیوتر و سایر حواس پرتی ها خنک ، تاریک و ساکت نگه دارید
  6. خواندن ، گوش دادن به موسیقی ، تنفس عمیق یا دوش آب گرم قبل از خواب
بیشتر بخوانیم:
دولت در حال راه اندازی مسابقه ای برای توسعه سیستم نظارت بر آبرسانی هوشمند است

پتوهای وزنه دار

پتوهای تکاملی وزنه دار پتوهای تکاملی وزنه دار عکس: weightedevolution.com

گذشته از نکاتی که در بالا ذکر شد ، راه دیگری برای داشتن کیفیت با کیفیت و بدون نگرانی استفاده از پتو سنگین هنگام خواب شبانه است. سنگین تر از پتوهای معمولی ، پتوهایی با وزنه مانند پیچ ​​و تاب دار بامبو اصلی و حسی + بامبو آنها گزینه های ایمن تری برای داروها و انواع دیگر درمان ها هستند. به شما کمک می کند تا به یک حالت آرام برسید ، که منجر به خواب بهتر و عمیق تر می شود.

بیشتر بخوانیم:
یوگی به مسئولان گفت ، پروژه شهر هوشمند الیگره باید تسریع شود

پتوهای سنگین با فشار دادن آن به بدن و برای ایجاد اثر آرامش بخش عمیق ، زمین را “زمین” می کنند – روندی که به عنوان “زمین” یا “زمین” شناخته می شود. علاوه بر این ، آنها از درمان فشار لمسی عمیق که استرس مزمن و افزایش سطح اضطراب را با استفاده از فشار عملی قوی کاهش می دهد ، تقلید می کنند. مطالعات نشان می دهد که اتصال زمین به کاهش سطح شبانه هورمون استرس کورتیزول کمک می کند. سطح مزمن کورتیزول به طور مزمن می تواند عوارض متعددی از جمله اضطراب ، بی خوابی و افزایش وزن ایجاد کند.

بیشتر بخوانیم:
ایران در نزدیکی تنگه هرمز رزمایش دریایی را انجام می دهد

وقتی نوبت به انتخاب یک پتو وزنه دار خوب می رسد ، تکامل محتمل است بامبو اصلی و حسی + بامبو گزینه های عالی این پتوهای ضد آلرژی ، نرم ، تنفس و سازگار با محیط زیست که از پارچه های ارگ بامبو ساخته شده اند ، با استفاده از جیب های الماس دو اینچ 4 اینچ ، برای راحتی بهتر توزیع می شوند و برای خنک ماندن در تمام طول شب طراحی شده اند. هر دوی آنها همچنین دارای روکش بامبو قابل شستشو با حلقه های اضافی و گره های کراوات هستند تا بتواند آن را در پتو لنگراند. سنسور + بامبو دارای یک سطح کناری بالایی با نقاط “Touch Sensory” برای بهبود فشار “لمس عمیق” در هر خواب است.

بیشتر بخوانیم:
بعد از اینکه لوئیز تاملینسون از تصویر کودک زین مالک تحت تأثیر قرار گرفت ، یکی از کارگردانان انتظار دارد با زوئی ملاقات کند

با پیروی از تغییرات ساده سلامتی و سبک زندگی و استفاده از پتوی سنگین هنگام خواب ، می توانید از شب های پر اضطرابی که به بی خوابی نزدیک می شوند خداحافظی کنید و سلام کنید تا هر شب بخوابید و آرام باشید.




منبع: بادرود نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *