3 راه برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ COVID-19 در محل


سیستم ایمنی بدن شما در برابر میکروارگانیسم هایی که باعث انواع عفونت ها و بیماری ها می شوند از شما دفاع می کند. اما با افزایش تهدید از بیماری همه گیر در حال انجام ، سیستم ایمنی بدن می تواند از تقویت اضافی استفاده کند.

در حالی که گفتنی است تقویت ایمنی بیش از انجام است ، اما بسیاری از رژیم های غذایی و سبک زندگی ممکن است دفاع طبیعی بدن را تقویت کرده و به شما در مبارزه با عوامل بیماری زای مضر یا ارگانیسم های عامل بیماری کمک کنند. ما موارد ساده ای را ذکر کرده ایم که می توانید روزانه انجام دهید تا به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

1. مواد مغذی صحیح مورد نیاز بدن را دریافت کنید

مکمل های زردچوبه می توانند بسیاری از موارد مورد نیاز شما را اضافه کنند. عکس: revivesups.com

بیشتر بخوانیم:
ترامپ می گوید ، او به من نعمت داد به خاطر معامله TikTok كه شامل اوراكل و والمارت است

غذا بهترین منبع برای همه چیز است. دستورالعمل های MyPlate USDA توصیه می کند که نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات و میوه ها پر کنید و نیمه دیگر را بین پروتئین های بدون چربی و غلات تقسیم کنید.

همچنین باید کمی وقت بگذارید تا به آنچه از غذای خود می گیرید فکر کنید. در این عصر فست فود و فست فود ، تهیه تمام مواد مغذی مورد نیاز دشوار است. مکمل های غذاییهمانطور که از نامش پیداست ، می تواند یک روش خوب برای تأمین مواد مغذی از دست رفته در رژیم غذایی منظم شما باشد. فقط یادتان باشد قبل از مصرف مکمل با یک متخصص تغذیه ، رژیم درمانی یا فیزیولوژیست مشورت کنید.

بیشتر بخوانیم:
درو بریز از قدیسین در میان بحث بازدارندگی احساس می کند "مرزها بسیار عالی هستند"

علاوه بر این ، مکمل هایی وجود دارد که به طور خاص برای آنها طراحی شده است مردان و زنانشواهدی وجود دارد که نشان می دهد زنان و مردان نیازهای غذایی مختلفی دارند. به عنوان مثال ، مردان کمی بیشتر از زنان به عناصر مغذی احتیاج دارند در حالی که زنان بیشتر از مردان به کلسیم ، آهن و اسید فولیک نیاز دارند.

2. استرس خود را مدیریت کنید

مدیریت استرس استرس خود را کنترل کنید تا سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود. عکس: Pixabay

همه عصبی می شوند. دوره های کوتاه استرس با سرکوب التهاب به سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. اما تنش مداوم یک مشکل است. این می تواند سیستم ایمنی بدن شما را سرکوب کند.

بیشتر بخوانیم:
بسیاری از شرکت ها برای سیستم مالیاتی که از منبع جمع آوری شده آماده نیستند: EY-SAP هند

کاهش استرس چیزی است که هرکسی می تواند به آن دست یابد. تبدیل این مراحل به عنوان بخشی از برنامه مدیریت استرس می تواند به شما کمک کند تا استرس خود را بیشتر مدیریت کنید:

  • تکنیک های آرام سازی را یاد بگیرید و استفاده کنید.
  • ورزش کردن
  • در نظر گرفتن مکمل های کاهنده کورتیزول.
  • برای خودتان وقت بگذارید.
  • شبکه پشتیبانی خود را از افرادی که می توانید با آنها صحبت کنید بسازید.
  • مشاوره را در نظر بگیرید ، به ویژه هنگامی که یک دوره فوق العاده استرس زا را پشت سر می گذارید.
بیشتر بخوانیم:
مدیرعامل رید هستینگز ، نتفلیکس سپاسگزار توسط Big Gorilla Blockbuster خریداری نشده است

یک مکمل کورتیزول کورتیزول خود را کاهش دهید تا بیشتر بخوابید عکس: revivesups.com

3. به اندازه کافی بخوابید

به اندازه کافی خوابیدن خواب کافی می تواند به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک کند. عکس: Pixabay

مطالعات نشان می دهد افرادی که خواب کافی ندارند ، پس از قرار گرفتن در معرض ویروسی مانند سرماخوردگی ، بیشتر دچار بیماری می شوند. کمبود خواب همچنین می تواند در سرعت بهبودی شما در صورت بیماری تأثیر بگذارد.

در طول خواب ، سیستم ایمنی بدن شما پروتئین هایی به نام سیتوکین ترشح می کند که برخی از آنها به تقویت خواب کمک می کنند. برخی از سیتوکین ها هنگام ابتلا به عفونت یا التهاب یا تحت استرس باید افزایش یابند. کمبود خواب ممکن است تولید این سیتوکین های محافظ را کاهش دهد. علاوه بر این ، آنتی بادی ها و سلول های مبارزه کننده با عفونت در دوره هایی که خواب کافی ندارید کاهش می یابد. مکمل های کاهنده کورتیزول Revive Sups می تواند با کاهش میزان کورتیزول در بدن ، به شما در آرامش کمک کند. کورتیزول مسئول افزایش فشار خون است.

بیشتر بخوانیم:
ترکیه به دنبال زندگی جدیدی برای شهر توریستی غوطه ور خود است

زمان ترسناکی است که اکنون در آن زندگی می کنیم. تنها کاری که می توانیم برای متوقف کردن COVID-19 در مسیر خود انجام دهیم ، لمس فاصله اجتماعی و قدرتمند نگه داشتن سیستم ایمنی بدن است تا بتواند به طور م fightثر با ویروس مبارزه کند.




منبع: بادرود نیوز

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yyknhh5l
is.gd/5OPYuQ
shrtco.de/XNNZt
clck.ru/R7u4e
u.nu/8t7-c
ulvis.net/lZm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *